כיוונים

כיוונים

המוניטין הולך לפניכם: מיתוג מעסיק לא פחות חשוב ממשכורות או נופש חברה

מושג חדש שתופס תאוצה בעולם השיווק הוא מיתוג מעסיק. למעשה, מדובר באחד מהנושאים החשובים ביותר בעבור כל בית עסק, וזאת מאחר וכיום עובדים מחפשים מקום שהוא מותג ולא רק עסק מצליח. למעשה, היכולת ליצור מיתוג מוצלח מבוסס על יצירת קשר עם חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום, וזאת מתוך מטרה להשפיע על שלושה מעגלים – עובדים פוטנציאליים, עובדי החברה וכן הציבור הרחב אשר נחשף לפעילות של העסק ובהתאם לכך מפיץ את הבשורה. אם גם אתם חשים כי אתם במצוקה מבחינת היכולת לגייס עובדים כמו גם לשמר אותם, זה הזמן להכיר את עולם מיתוג מעסיק באופן מעמיק, כך שגם אתם תוכלו ליישם את אסטרטגיית השיווק הזו אצלכם במחלקת ההשמה.

מיתוג מעסיק – אסטרטגיה שיווקית מהמעלה הראשונה

תהליך של מיתוג מחדש לעסק הוא תהליך ארוך טווח המתבצע בליווי אישי של חברה המתמחה בתחום. העולם בו אנו חיים הוא עולם של מותגים, ומה שיוכל לייצר יתרון תחרותי מול המתחרים ובוודאי מול העובדים הוא שפת המיתוג שבה אתם בוחרים מתוך מטרה לשמר את העובדים ואף ליצור הליך מקצועי וממוקד של גיוס עובדים. כל מה שצריך לדעת על מיתוג מעסיק מחכה לכם באתר של חברת brainnu הנחשבת לאחת מהחברות המובילות בענף בתחום של מיתוג מעסיק.

ככל שתעמיקו את הידע שלכם בתחום הזה כמו גם תבצעו את התהליך בצורה מבוקרת ובשיתוף פעולה עם מחלקת ההשמה, כך היכולת שלכם ליצור תהליך גיוס ושימור של העובדים עולה באופן משמעותי, ועדות לכך ניתן למצוא בביקוש הגבוה לתעסוקה במקומות עבודה שנחשבים למותגי על כמו למשל מיקרוספט, גוגל והרשת החברתית פייסבוק. גם אתם יכולים להגיע לדירוג המבוקש של מקומות תעסוקה שכיף לעבוד בהם, אולם בשביל להצליח להגיע לפסגה נדרש לפעול כבר עכשיו על ידי בנייה של תוכנית מיתוג עסקי בהתאמה אישית.

 

 

חדשנות בעולם העסקי

בעולם העסקי לאחר מגפת הקורונה, יזמות עסקית וחדשנית היא המפתח ליצירה של מערכת משומנת שפועלת בהתאם למיתוג ממוקד שלוקח בחשבון את היתרונות של בית העסק, קהל הלקוחות הפוטנציאלי וכמובן העובדים שנוטים בעידן המודרני לבחון באופן קבוע הצעות עבודה אחרות, מתוך מחשבה כי הם לא מקבלים את המעטפת הנכונה בעבור התפתחות מקצועית והאישית. הימים שבהם ניתן היה להסתפק במתן ערך מוסף בדמות של חופשות או גיפט קארד, אלא רוצים לעבוד במקום עבודה שמספק את המענה מבחינה תעסוקתית אך גם מבחינה של מיתוג – כחלק מהבנה כי מיתוג מוצלח יכול להקנות את היתרון על פני המתחרים, בייחוד חברות מובילות.

הפצה של מיתוג באמצעות שיווק ממוקד

המטרה של מיתוג עסקי הוא לבצע שיווק ממוקד המתבצע באמצעות קידום של שפה שיווקית חדשה, וזאת באמצעות הפצה המתבצעת באמצעות הרשתות החברתיות, פורטלים, בלוגים ועוד. ליווי מצד חברה מקצועית מהווה דרך מצוינת ליצור אסטרטגיה בהתאמה אישית שלוקחת בחשבון את המאפיינים של בית העסק שלכם, והבלטה של יתרונות אשר יובילו בסופו של דבר למימוש החזון העסקי.

לסיכום

יצירה של מיתוג מעסיק מתבצעת באמצעות חברה המתמחה בתחום, וזאת מתוך מטרה להוביל ליצירה של אפיקי שיווק ופרסום שייצרו בעבורכם את הבידול ואת היכולת לשמר את העובדים. מיתוג מעסיק רלוונטי גם בעבור קהל הלקוחות אשר מחפש לבצע רכישות של מוצרים או קבלת שירות דרך מותגים. בשל כך, מיקוד המתבצע בתהליך הזה הוא בעל חשיבות עצומה בעידן עסקי משתנה ומתפתח באופן מתמיד.

גלילה לראש העמוד