Holistic CRM: המערכת המתקדמת לניהול תהליכי המכירה והשירות בעסק

Holistic CRM

לרוב, במרכז העניינים מבחינת עסקים נמצאת האינטראקציה עם הלקוחות. חלק מרכזי בכך, מהווים תהליכי מכירה ושרות לאחר המכירה. לגבי האינטראקציה עם הלקוחות בכלל וגם ספציפית בנושא מכירות ושרות, ישנו סוג מערכת אחד שמאפשר להתנהל בצורה אופטימאלית – CRM.

בקדמת טכנולוגית השיווק

ניהול קשרי לקוחות (Customer Relationship Management) באופן היעיל ביותר – זו התמצית של מה ש- Holistic CRM מציעה לעסקים. מדובר על פתרון עבור כל הדרוש לפעילות CRM מתקדמת. בכך, Holistic CRM מסייעת לכם להשיג את כל התועלות החשובות של עולם ה-CRM, דוגמת שיפור היקפי מכירות וייעול מרבי של תהליכי שירות. הכול תחת קורת גג אחת. הוליסטיק היא חברה ישראלית ושותפה בכירה של חברת Zoho העולמית, אשר מתמחה בפתרון הוליסטי לארגונים בתחום זה. ל-Zoho אגב, יש כיום כחמישים מיליון (!) לקוחות, בכ-180 מדינות ברחבי העולם. הוליסטיק מסייעת ליישם מערכות מסוג זה, בהתבסס על הפלטפורמה הידועה והבולטת Zoho CRM ולהתאמת התהליכים העסקיים שלכם למערכת זו. אלה כמה תכונות מעניינות ושימושיות במיוחד שלה:

יתרונות הענן

באמצעות גישת שירותי הענן, מקבלים יכולות CRM מתקדמות, בעלויות שכל עסק יכול להרשות לעצמו. זאת, תוך שמירה על זמינות מלאה וביצועים גבוהים. ניתן לגשת למערכת בכל זמן, מכל מקום, כולל מסמארטפונים וטאבלטים (המערכת מתאימה עצמה לצגים שלהם באופן אוטומטי). בשימוש חכם, תשיגו בכך חסכון עלויות אדיר בתחזוקה ושדרוג, גמישות עסקית רבה ואת שאר יתרונות הענן הקלאסיים.

להגדיל מכירות

בשביל לשפר מכירות, צריך קודם לכן שיהיה למי למכור. Holistic CRM מספקת יכולות מתקדמות של ניהול לידים, אשר מובילות לשיפור המכירות. כך גם לגבי ביצוע יוזמות מיוחדות, דוגמת אפסייל (מכירת מוצרים נוספים ללקוחות קיימים). הוליסטיק תסייע לכם גם בהכשרת אנשי מכירות ובתמיכה באסטרטגיה שיווקית מבוססת CRM חברתי (social CRM).

לשפר ניהול שרות לקוחות

המערכת תסייע לכם לנהל היקפים גדולים של קריאות שירות, באופן יעיל ומבלי שדבר ייפול בין הכיסאות. תוכלו לשפר את ניהול האינטראקציה מול הלקוח, בריבוי הערוצים שבהם היא מתקיימת, בין אם זה טלפונית, דואר אלקטרוני, מדיה חברתית או ערוצים אחרים. תוכלו לקדם שיפור ביצועים מתמיד של הצוות בתחום זה, תוך הפקת דו"חות קלה עבור ההנהלה וסיוע להנהלה בבקרה על איכות השרות. ישנה גם אפשרות לנהל רישום תשובות לשאלות נפוצות, עבור שרות עצמי ללקוחות.

ייעול באמצעות אוטומציה

עצם השימוש במערכת CRM איכותית מסוג זה, מייעל מייד תהליכים לכל רוחב הארגון. אך זה עוד לא סוף הסיפור. ניתן להמשיך ולהעמיק ייעול זה, באמצעות מינוף חכם של יכולות המערכת המתקדמות השונות. בין השאר, באמצעות שימוש מתוחכם באפשרויות האוטומציה, לשם ייעול תהליכים ופינוי זמן לעובדים להתמקד במה שחשוב ביותר עבורכם.

חיבור למערכות אחרות

כמובן, מערכת CRM חייבת להיות מסוגלת להתחבר למערכות אחרות לפי הצורך, בנוחות ובמהירות. בהיבט זה, Holistic CRM מציעה בין השאר אינטגרציה מובנית לגוגל אפס ולאאוטלוק, שימוש ב-API למפתחים ועוד.

עושר תכונות מובנות

ישנו מגוון רחב של פעולות חשובות, אשר ניתן לבצע היישר מתוך המערכת עצמה. למשל סליקה, הפקת מסמכים חשבונאיים, שימוש בחותמת דיגיטאלית ומשלוח קמפיינים היישר מהמערכת. למעשה, מה שתיארנו עד כאן, אלה רק כמה דגימות מעניינות, מתוך עושר אפשרויות רחב ביותר.

לסיכום

כפי שבוודאי כבר הבנתם, אחד השמות שכדאי להכיר בהקשר ניהול קשרי לקוחות הוא Holistic CRM.

השארת תגובה