כיוונים

כיוונים

קורס react והכשרות נוספות

קורס React

עולם ההייטק באופן כללי ועולם הוווב בפרט היא ממש אדמת ההזדמנויות הבלתי נגמרות ואחת ההפתעות היותר מרגשות שהביאה אלינו מהפכת האינטרנט היא תופעת הקוד הפתוח. קוד פתוח הוא שם קוד לתוכנות פתוחות שזמינות לציבור ומאפשרות להפיק תוצרים דיגיטליים מבלי לדעת שפת קוד. זה מהפכני ביותר וזה מאפשר גישה רבה מאד לטכנולוגיה גם למי שאין לו מושג קלוש בתכנות. כמובן שצריך להכיר את המערכות השונות, הפיצ'רים והאופציות שעומדות לרשותו של מתכנת הקוד הפתוח, אבל אי אפשר להשוות בכלל את כמות ההשקעה שנדרשת על מנת ללמוד איך לעבוד עם קוד פתוח אל מול דרישות התכנות באשר הן.

הכשרה יסודית בתנאי לימוד אופטימליים – קורס React

עולם ההייטק וענף הדיגיטל שינו את פני הקריירה והרימו את רף תקרת הזכוכית באופן שלא היה שני לו וזה ניכר בכל היבט. קורס React מאפשר לרכוש את הכלים הטובים ביותר ליישם את ההזדמנות הזאת.

React היא למעשה ספריה מטעם פייסבוק המבוססת על ג'אוה סקריפט ומאפשרת לפתח ולבנות ממשקי משתמש ובכך מאפשרת לייעל את השימוש בנתונים, בעיקר כאשר מדובר על בסיס נתונים גדול תוך אפשרות ליהנות ממהירות גבוהה, פשטות ואפשרויות שונות של הרחבה.

קורס React מכשיר את בוגריו לעבוד עם ספירת הריאקט באופן מקצועי תוך יכולת למנף את האפשרויות שהיא מציעה לייצור אפליקציות אינטרנט גדולות אשר עושות שימוש במסדי נתונים גדולים ובעלי פוטנציאל השתנות, מבלי שיהיה הצורך לטעון בכל פעם מחדש את העמוד האינטרנטי, מתוך מטרה, כאמור, לאפשר מהירות, הרחבה ובעיקר פשטות.

תכנית הלימודים של קורס React

קורס ריאקט שייך לסדרה של הכשרות מקצועיות שמטרתן להגדיל את סך כלי העבודה שזמינים לעובד, בין אם הוא עובד כשכיר בארגון ובין אם הוא עובד או שואף לעבוד כעצמאי. העבודה עם ריאקט דומה מאד לקונספט העובדה בקוד פתוח, אם כי ייחודית לתחומה, וככזו מעניקה לא רק את המיומנות לעבוד עם הספרייה הנל, אלא עושה הרבה מעבר.

למידה של מערכות אדפטיביות שמבוססות על תהליכי למידה וניתנות לפיתוח מבלי שיהיה צורך במומחיות בתכנות היא מיומנות חשובה מאד שבונה בסיס ללמידה יישומית של מערכות נוספות. מהבחינה הזאת קורס ריאקט בונה בסיס גם ללמידה עתידית.

בקורס עצמו ילמדו שימושי הספרייה השונים לרבות ניהול מידע לאורך תקופות זמן, תקשורת, פיתוח, ניהול זיכרון ועוד.

קצת על למידה מקוונת

בשנה האחרונה החיים שלנו השתנו מהקצה אל הקצה ואחד הדברים הטובים שצמחו לנו מהקורונה זה פיתוח משמעותי של מערך הלימוד המקוון. נכון, יש אנשים שמוצאים אתגר בלימוד המקוון, אבל רובינו דווקא נהנים מהיתרון של רצף לימודי, יכולת לצפות באותו שיעור פעם נוספת, לחזור אחורה, להתעכב על נושא, ולהעמיק בדברים מבלי הצורך לרוץ, כי תמיד אפשר ללחוץ על הפסק.

גם היום, כשכבר חזרנו לחיים של שגרה, אנחנו רואים את השימושים המאסיביים בתהליכי הלמידה המקוונת, וגם אם הם לא עומדים בפני עצמם הם מהווים רשת ביטחון נפלאה ללימודים המסורתיים, תוך שהם מעניקים יתרון יחסי משמעותי למי שמגבה את עצמו גם עם ההקלטות, או שנוכח בשיעורים החיים שמועברים און ליין.

גלילה לראש העמוד