כיוונים

שיווק דיגיטלי לעסקים: כך תצליחו להגדיל את הכנסות העסק

יש לא מעט בעלי עסקים בישראל, מה שאומר שלכל בעל עסק יש כמה וכמה מתחרים, מה שללא ספק הופך את שיווק העסק והגדלת ההכנסות לעניין די מאתגר. יחד עם זאת, רבים פונים לעולם הדיגיטלי כדי לקדם את העסק שלכם, ולו בשל העובדה שכיום שיווק דיגיטלי נחשב לשיווק היעיל ביותר. סקרנים? ריכזנו בעבורכם מידע בנושא.

אין ספק שיעילותה של הזירה האינטרנטית באה לידי ביטוי בשנים האחרונות, ולו כי באמצעות נוכחות דיגיטלית נכונה, ניתן לשווק את העסק באופן ממוקד ונכון. פעילות מושכלת ברשת מאפשרת להגדיל את מעגל הלקוחות ולהרחיב את היקף פעילות העסק באופן ניכר. כיום יש כמה וכמה דרכים לבצע שיווק דיגיטלי נכון ומקיף, כשאפיקי השיווק הפופולאריים ביותר טמונים דווקא במנוע החיפוש גוגל וברשתות החברתיות. שנרחיב?

קידום אתרים בגוגל

זה לא סוד שכדי להצליח חשוב להקים אתר מקצועי שמתעדכן לעיתים קרובות ומכיל את מלוא המידע על אודות העסק שלכם. עם זאת, חשוב לציין שללא קידום אתרים אורגני (מה שקרוי גם SEO), לא יהיה פשוט להתברג במיקומים הראשונים בגוגל, ולכן יש להיעזר בשירותיה של חברה ייעודית, כמו חברת ריגו לקידום אתרים, שתחת כנפיה יש לא מעט עסקים גדולים וקטנים, בארץ ובעולם. החברה פוצחת בתהליך הקידום באופן מושכל, זאת באמצעות מחקר מילים, מחקר מתחרים, בניית אסטרטגיית תוכן, תכנון מהלכים שיווקיים ואופטימיזציה טכנית ותוכנית לאתר. לצד זה, מבוצעות עוד שלל פעולות חודשיות לטובת הגעה למיקומים הראשונים בגוגל ושימורם.

מכאן, בהחלט חשוב למנף את האתר ולהיעזר בקידום אתרים אורגני לטובת שיווק העסק. עם זאת נציין, כי מדובר בתהליך, וכי רק לאחר 3 חודשים ניתן להתחיל ולראות תוצאות משמעותיות.

קידום ברשתות החברתיות

פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, פינטרסט, לינקדאין, טוויטר ויתר הרשתות החברתיות השונות, מהוות כלי מצוין לשיווק דיגיטלי, ולו כי הן מאפשרות להגיע לקהלים נרחבים באמצעות תוכן נכון וממוקד. השיווק ברשתות החברתיות יצריך מכם לתכנן את המהלכים השונים וכמובן לחשוב מחוץ לקופסה, ולו כי יש לכם לא מעט מתחרים, וכי הרשת מוצפת תכנים. לפיכך, חשוב למצוא את הייחודיות שלכם, ולהבין כיצד לשווק באופן מושכל ללקוחות הפוטנציאליים שלכם.

התחילו עם הקמת דף עסקי בפייסבוק, אך עשו זאת באופן חכם, תוך הכרת עמודי הפייסבוק של המתחרים ובניית תכנית אסטרטגית לקידום ושיווק העמוד העסקי שלכם. לאחר מכן, תוכלו להתפתח לרשתות חברתיות נוספות שמתאימות לתחום העיסוק של העסק שלכם.

קידם אתרים ברשתות החברתיות

מילת המפתח היא יצירתיות

הגולשים חשופים לכל הרבה תכנים ומידע ברשת, ולכן עליכם לא רק למצוא את הייחודיות שלכם, אלא גם להיות יצירתיים, ולו כדי שתוכלו למשוך את תשומת ליבם. לכן השיווק הדיגיטלי לא יכול להיעשות באופן ספונטני אלא מחייב חשיבה ותכנון מבעוד מועד.

 

שנסכם? שיווק דיגיטלי מהווה את אחד מאפיקי השיווק הטובים ביותר לעסקים, בין אם מדובר בעסקים גדולים ובין אם קטנים. חשוב לבצע את התהליך באופן מושכל וממוקד, ולתכנן את הצעדים בהתאם לאסטרטגיה מחושבת ומתאימה. בהצלחה!

גלילה לראש העמוד