כיוונים

כיוונים

קידום אתרים או שיווק בפייסבוק?

היום זה כבר ברור לרוב בעלי העסקים, פרסום מפה לאוזן לא יגרום לעסק שלך לגדול לממדי ענק ולעסקים רבים, זה גם לא מספיק כדי לסגור את החודש. שיווק ופרסום באינטרנט הינו תחום חדש שהתפתח בעשרות השנים האחרונות המאפשר לנו לפתוח ערוצים נוספים (ואף בלעדיים) לצורך השגת לקוחות חדשים. אז איך בוחרים מהי הדרך המתאימה לנו ביותר לצורך קידום העסק?

זו השאלה המרכזית אותה עסקים חדשים או עסקים שפונים לרשת האינטרנטית לצורך השגת לקוחות.

קידום אתרים

קידום אתרים

קידום אתרים מתבצע לרוב למטרת הצגת האתר במיקומים הגבוהים ביותר ובכמה שיותר מיקומים הנובעים מביטויי חיפוש שונים במנוע החיפוש של גוגל (האחרית לכ- 95% מנפח החיפושים בישראל). מידע שלם על קידום אתרים אורגני ניתן למצוא באתר של דניאל:

https://danielzrihen.co.il/

יתרונות:

הלקוחות המגיעים אל העסק דרך חיפוש בגוגל נחשבים לאיכותיים ביותר. הסיבה לכך הינה שהלקוחות חיפשו בעצמם את המוצר או השירות שלך והם בשלים לקניה.

קידום אתרים מחזיק לאורך זמן. כאשר מקדמים אתר בגוגל בצורה אורגנית (ללא תשלום לגוגל שרלוונטי לשיטה של קידום ממומן בגוגל) ומגיעים לתוצאות יפות, האתר נהנה מתנועה רבה וקבועה של לקוחות חדשים וניתן במידה מסוימת להקטין את נפח העבודה הנדרש כדי לשמור על התוצאות הללו (לעולם לא ניתן להפסיק לגמרי את עבודת הקידום).

אוהבים טכנולוגיה? אל תפספסו את המדור הטכנולוגי שלנו.

חסרונות:

לוקח זמן, בנגיוד לפרסום ממומן (שאפשרי גם בגוגל) בו נקבל את החשיפה באופן מידי, קידום אתרים אורגני לוקח זמן ועבודה רבים ולכן נדרשת סבלנות רבה.

צריך להקים ולתחזק אתר. אמנם אין לנו בהכרח הוצאות פרסום ישירות לספקיות התנועה השונות, אך נצטרך להקים את האתר בהתחלה, לשלם על אחסונו וגם לשלם למקדמי האתרים בעבור עבודתם.

שיווק בפייסבוק

שיווק בפייסבוק הינו שיטה בה אנחנו מציגים למשתמשי פייסבוק מודעות לצד הפוסטים של חבריהם והעמודים אחריהם הם עוקבים.

יתרונות:

ניתן להציע את השירות או המוצר שלנו גם לקהל יעד שלא מודע בכלל קיומו או לתחום. בנוסף על כך ניתן להציע את השירות ללקוחות אשר לא היו מחפשים את השירות בגוגל מכיוון שהם מרוצים מספק השירות שלהם, על ידי שיווק בפייסבוק נוכל להציע להם חלופה.

ניתן ליצור קהל עוקבים אחרי הדף העסקי או הקבוצה של העסק שלנו. כאשר אנחנו יוצרים קהל איכותי שעוקב אחרינו, נוכל לשמור על קשר עם קהל הלקוחות והמתעניינים שלנו.

חסרונות:

אנחנו "מפריעים" ללקוחות הפוטנציאלים בזמן ההנאה שלהם. משתמשי פייסבוק אינם נכנסים לרוב אל פייסבוק לצורך צפייה בפרסומות. כאשר אנחנו משווקים בפייסבוק המודעות שלנו צריכות להיות מעניינות, רלוונטיות לקהל וכאלו שיתפסו צומת לב בצורה יוצאת מין הכלל.

משלמים על נסיונות. בניגוד לפרסום ממומן בגוגל שבו אנחנו משלמים רק כאשר התבצעה פעולה רצויה במודעה שלנו כגון קליק, כאשר מפרסמים בפייסבוק אנחנו משלמים על כל משתמש שצפה במודעה, כן, גם אם הוא אפילו לא עצר להסתכל עליה.

גלילה לראש העמוד