כיוונים

כיוונים

ויזה להודו, תרמיל וחיסונים: כל מה שצריך לטיול הגדול בהודו!

מתכננים את הטיול הגדול בהודו? ובכן, זה הזמן להכין לכם רשימה מסודרת עם כל הפרטים החשובים ביותר לפני הטיול. מהם? אנחנו כאן עם כל הפרטים.

הטיול הגדול בהודו: הרשימה המלאה רגע לפני הטיול

בשעה טובה סגרתם כרטיס טיסה להודו, ועכשיו הגיע הזמן להתחיל ולארגן את כל השלבים הנדרשים לפני העלייה לטיסה, וזאת בכדי שתוכלו להגיע מוכנים ורגועים לטיול שלכם:

הוצאת ויזה

קודם כל, לאחר שרכשתם לעצמכם כרטיס טיסה השלב הבא הוא הוצאת ויזה.  חשוב להוציא ויזה להודו מאחר והכניסה למדינה מותנית בהצגת ויזה בתוקף. לא תוכלו לעלות לטיסה ללא הצגת ויזה, ולכן יש ליצור קשר עם חברה מקצועית אשר תטפל בנושא באמצעות הגשת טפסים אותם ניתן לשלוח אונליין. מדובר בתהליך פשוט אשר במסגרתו תוכלו להוציא ויזה לשלושה חודשיים או שנה, תלוי בהיקף הטיול שלכם. שימו לב כי אתם ממלאים את כל הפרטים שלכם כשורה, כולל תמונת פספורט עדכנית. כל טעות ולו הקטנה ביותר יכו

 

לה להוביל לעיכוב בהוצאת הוויזה, ולכן באמצעות ליווי מקצועי תוכלו לקבל את המענה אפילו תוך 48 שעות.

ויזה להודו, תרמיל וחיסונים כל מה שצריך לטיול הגדול בהודו

 

חיסונים

לפני הטיול יש לגשת למרפאת מטיילים, לצורך חיסונים: דלקת כבד A, דלקת כבד B, טיפוס הבטן, חצבת, אדמת, קדחת המוח היפנית וכלבת. חלק מהחיסונים אינם חיסוני חובה אולם חשוב לזכור כי הודו היא עדיין מדינת עולם שלישי ולכן אתם חשופים ללא מעט מחלות. עדיף להתייעץ עם הרופא לגבי החיסונים כאשר את חלקםכבר כנראה עשיתם אם טסתם לפני לדרום אמריקה או שירתם בצבא. את החיסונים יש לבצע לפחות חודש לפני הטיול, מאחר וחלק מהחיסונים ניתנים בשתי מנות.

תרופות

מומלץ להגיע לטיול הגדול שלכם בהודו כאשר אתם מצוידים בתרופות. אם אתם סובלים ממחלות רקע, הביאו יחד איתכם את התרופות ובדקו כי יש ברשותכם מרשם בתוקף. נוסף לכך, מומלץ לקחת תרופות נגד שלשול, כאב ראש, הורדת חום וחומר נגד יתושים. שימו לב כי אתם מכניסים את התרופות לתוך המוצ'ילה שלכם, וזאת בשל העובדה בעת הבידוק בשדה התעופה בהודו עלולים לשאול אתכם שאלות ועל כן עדיף להימנע מכך ע"י הכנסה של התרופות לתיק.

ציוד

הודו היא מדינה ענקית ולכן כל אזור שונה מבחינת הציוד הנדרש. בשנים האחרונות הוקמו לא מעט אתרים אשר מעניקים מידע קונקרטי לגבי הציוד הנדרש, כולל קבוצות גדולות בפייסבוק. בכך, תוכלו להגיע מוכנים ולדעת מראש מה עדיף לקחת, ומה ניתן לרכוש כבר שם. שימו לב כי במידה ואתם נוסעים לצפון הודו יש לקחת איתכם ציוד תרמי (לאור הקור העז השורר באזור) ואילו במידה ואתם מתכננים לנסוע לדרום עדיף לארוז בגדים קלים – מדובר הרי בחופים עוצרי נשימה.

גלילה לראש העמוד