כיוונים

כיוונים

אבקות החלבון המומלצות ביותר ל-2021

מחפשים את הדרך הנכונה להפיק יותר מהאימונים שלכם ובאופן כללי לחיות אורח חיים בריא וטוב יותר? ובכן, אין ספק שיש לא מעט דרכים לעשות את זה, אבל מי שרוצה להעניק לגוף שלו את כל מה שהוא צריך ובפרט מי שמעוניין לראות תוצאות של ממש בעקבות כושר גופני, חייב להקפיד לצורך כמות מספקת של חלבון על בסיס קבוע וחייב לוודא שזה יהיה חלבון איכותי שאכן מתאים. יש כאלו שמעדיפים לעשות זאת דרך מוצרי המזון עם צריכה של מוצרים כמו ביצים, עוף, בשר וגבינה – אבל מי שרוצה להשיג את השליטה המושלמת ולא לשבור את הראש בכל פעם מה צריך לאכול, בוחר להשתמש באחת האופציות הנוחות ביותר כיום – אבקות החלבון. מדובר למעשה באבקות עם ריכוז חלבון גבוה ממקורות שונים, כך שניתן פשוט לבחור את החלבון שאנו צריכים ולצרוך אותן בשייקים ואפילו במגוון מתכונים בהם ניתן לשלב אותן. אם זה משהו שגם אתם שוקלים לעשות, אנו רוצים להכיר לכם כמה מאבקות החלבון המומלצות ביותר ל-2021.

תשלובת חלבונים – אבקת חלבון ALFA

חשוב לדעת כי באתר טבע בריא תוכלו למצוא מגוון רחב ביותר של אבקות חלבון ולבחור את האבקה שמתאימה לכם, קודם כל מבחינת הצרכים והשאיפות שלכם ולאחר מכן בהתאם למגבלות התקציב שהגדרתם. בקטגוריה של אבקות חלבון משולבות, אנו ממליצים בחום על אבקת ALFA המכילה סוגים רבים של חלבונים שחשוב שיהיו בגוף. היא בעלת מרקם עשיר במיוחד, מגיעה בעשרה טעמים מעולים ומתעכלת בגוף באופן אידיאלי.

אבקת חלבון כשרה ONE WHEY

אחד האתגרים הגדולים בשנים האחרונות בתחום אבקות החלבון הוא ייצור אבקות חלבון כשרות שזהו מצרך נדרש בהחלט כאשר מדובר על הצרכן הישראלי. אבקת החלבון המצוינת הזו בהחלט פותרת את הבעיה ומדובר באחת מאבקות החלבון הכשרות הטובות ביותר בשוק כיום. היא מגיעה בשמונה טעמים שונים לבחירה והכשרות היא של חלב ישראל.

אבקות ISO לרגישים ללקטוז

חשוב לדעת כי מקורות רבים של חלבון איכותי מגיעים ממוצרי חלב ובעוד להרבה אנשים מדובר בפתרון מעולה, יש בינינו לא מעט כאלו הרגישים ללקטוז, מה שלא מאפשר להם להנות מאבקות החלבון המובילות בשוק. למרבה המזל, המדע היום הצליח לפתור גם את הבעיה הזו עם ייצור של אבקות חלבון איכותיות ללא לקטוז או עם כמות לקטוז נמוכה ביותר. המוצר הזה הוא מוצר איכותי ופופולרי במיוחד בקרב הרגישים ללקטוז שכן הוא כולל את כל היתרונות של אבקות החלבון הטובות ביותר בשוק ללא לקטוז כמובן. אם אתם לא בטוחים שאתם רגישים ללקטוז, יש כמה סימנים שיכולים להעיד על כך.

אבקות החלבון המומלצות ביותר ל-2021

חלבון ללילה – GO מבית תנובה

בעבר היה מקובל להשתמש בחלבון רק לאחר האימון הגופני ובאופן כללי זה היה מוצר שמשתמשים בו בעיקר ספורטאים. היום, במיוחד בגלל שזה הפך להיות מוצר נפוץ ומבוקש – מבינים שחלבון איכותי זה משהו שצריך לתת לגוף תמיד, גם אם לא מתאמנים על בסיס קבוע וגם לפני האימון ובשעות אחרות במיוחד אם מתאמנים על בסיס קבוע. כאן מדובר על אבקה מצוינת שעוזרת לבנות את השריר במהלך הלילה ולכן היא חביבה על מתאמנים רבים. היא גם מגיעה בטעם שוקולד, אז בכלל מדובר על מוצר נהדר שכיף לצרוך.

אבקות טבעוניות – סאן ווריור

כן, גם לטבעונים שרוצים פתרון איכותי לחלבון יש אפשרויות מצוינות היום והאבקות הטבעוניות בהחלט עושות את העבודה. סאן ווריור היא אבקה מעולה על אף שהיא יקרה יחסית ואם אתם מקפידים על תזונה טבעונית אנו בהחלט ממליצים עליה.

מקווים שהצלחנו לעזור עם היכרות ראשונית – בהצלחה!

גלילה לראש העמוד